X
تبليغات

تصویر ثابت

برای بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام چه کنیم؟

مرکز خدمات لوله و لوله کشی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 62 مشاهده

یکی از ده ها لوله فاضلاب ساختمان لوله فاضلاب حمام است که به دلایل مختلف می تواند مسدود شود. گرفتگی خط لوله فاضلاب حمام یکی از رایج ترین انواع گرفتگی خط فاضلاب است که در پروژه های لوله باز یافت می شود. این نوع گرفتگی معمولاً در اثر ورود زباله یا افتادن اجسام به کف حمام ایجاد می شود که به راحتی می توان از آن جلوگیری کرد. در عین حال ، روش هایی وجود دارد که می توان از آنها برای رفع انسداد ایجاد شده در لوله فاضلاب استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم روش های بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی را ذکر کرده توسط لوله بازکنی در نیاوران تهران سایت برچسب به شما آموزش دهیم.

لوله فاضلاب حمام یکی از مهمترین لوله های فاضلاب ساختمان است که به دلایل مختلف مسدود می شود. در بسیاری از موارد ، کف وان مهمترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب است و مشاهده شده که آب از کف وان بالا رفته است. در چنین مواردی گفته می شود که فاضلاب غسل شده است و لوله باید باز شود. گرفتگی فاضلاب سرویس بهداشتی مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد می کند که یکی از آنها خراب شدن سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی مخصوصا در آپارتمان ها است.

در چنین شرایطی ، بهتر است این کار را با لوله بازکن حرفه ای انجام دهید. شما باید بلافاصله با یک تکنسین حرفه ای لوله بازکن تماس بگیرید و از او بخواهید انسداد لوله را برای شما باز کند. به طور معمول ، شرکت های لوله بازکنی و زهکشی به راحتی لوله های مسدود شده را با روش های جدید و با استفاده از دستگاه های مخصوص باز می کنند. اما بهتر است درباره این خسوف بیشتر بدانیم.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در حمام چیست؟

می دانیم که ممکن است همه لوله های فاضلاب مسدود شوند. لوله های فاضلاب حمام نیز مانند سایر لوله ها به دلایل مختلف مسدود می شوند. سینک ظرفشویی ، توالت فرنگی ، کف حمام ، توالت فرنگی ، توالت فرنگی مسدود شده ، مسدود شدن حیاط از جمله انواع لوله های فاضلاب مسدود شده است که ممکن است در ساختمان شما ایجاد شود. گرفتگی کف حمام یکی از رایج ترین انواع گرفتگی فاضلاب است که به دلایل مختلفی رخ می دهد. اما در همه لوله های فاضلاب ، دلیل اصلی ورود اجسام و زباله ها به داخل لوله است. این مواد و اجسام وارد لوله شده و در طول مسیر حرکت می کنند تا به سیفون موجود در لوله برسند. در سیفونی که قطر لوله کاهش می یابد ، جسم به دام افتاده و مسدود می شود. به همین دلیل است که بیشتر گرفتگی لوله ها در سیفون ایجاد می شود.بهترین لوله بازکنی، لوله بازکنی شهرک غرب در تهران است

وضعیت لوله فاضلاب حمام نیز به همین ترتیب است. مواد زائد مانند مو ، صابون ، آب سفید ، دستمال کاغذی ، تیغ ، چربی ، پلاستیک ، خاک و سنگ پا پس از ورود به لوله در داخل سیفون محبوس می شوند. این امر باعث مسدود شدن لوله و مسدود شدن کامل جریان آب می شود. در چنین حالتی مشاهده می شود که آب از داخل کف وان بالا رفته و اصلاً پایین نمی رود.

بهترین راه حل این مشکل و رفع گرفتگی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی جلوگیری از گرفتگی لوله است. یعنی باید مراقب باشید که صابون یا سنگ روی زمین نیفتد و مانع لوله نشود.

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب حمام جلوگیری کنیم؟

مطمئناً بهتر است از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنید تا اینکه لوله را باز کنید. اگر از ورود زباله به لوله فاضلاب حمام جلوگیری می کنید ، قطعاً بهتر از باز شدن لوله فاضلاب مسدود شده است. زیرا با این کار دیگر هیچ مشکلی در خط لوله ایجاد نمی شود و هیچ هزینه ای برای بازکردن خط لوله نمی پردازید.

برای جلوگیری از گرفتگی آبریز حمام ، لازم است از فیلترهای مخصوص برای این منظور استفاده کنید. فیلترهای مخصوص کف در بازار وجود دارد که از ورود آوار به لوله فاضلاب جلوگیری می کند. با استفاده از این فیلترها در لوله فاضلاب می توانید مطمئن باشید که مشکلی برای لوله وجود ندارد. به طور معمول در اکثر گرفتگی لوله ها می بینیم که کف حمام فیلتر ندارد و به همین دلیل گرفتگی ایجاد می شود.

اما در هر صورت ممکن است لوله مسدود شود. ورود چربی و مو به وان می تواند باعث گرفتگی شود. در این حالت ، شما باید از روشهای باز کردن لوله استفاده کنید. یکی از روشهای بازکردن لوله استفاده از پمپ دستی برای بازکردن لوله یا چاه بازکن است. سپس نحوه کار با آن را خواهید آموخت.

مسدود شدن لوله تخلیه توالت فرنگی با پمپ دستی

بهترین و ساده ترین راه برای برداشتن و بازکردن لوله های فاضلاب حمام و دیگر لوله های فاضلاب مسدود شده استفاده از پمپ دستی است.

یا چاه بازکن پمپ لوله بازکن یک ابزار ساده اما مفید است که در بازکردن بیشتر گرفتگی ها در لوله ها مثر است. اگر یکی از این لوله بازکن ها را در خانه دارید ، در بسیاری از موارد نیازی به تکنسین لوله بازکن ندارید و لوله بازکن خود شما می شود.

روش کار با چاه بازکن یا لوله بازکن دستی این است که دهانه آن را در دهانه لوله فاضلاب یا کف حمام قرار دهید. باید چاه بازکن را روی لوله قرار دهید تا حفره ای در اطراف آن وجود نداشته باشد. در مرحله بعد ، فشار هوا را در داخل دهانه چاه به لوله فاضلاب اعمال کنید و چندین بار به دسته چاه بازکن فشار وارد کنید. این باعث می شود فشار هوا لوله را باز کند. اگر گرفتگی لوله فاضلاب ساده باشد ، قطعاً به راحتی برطرف می شود.

اما اگر گرفتگی شدید باشد یا ناشی از اجسام بزرگ باشد. به ناچار باید از شرکت های خدمات لوله بازکن کمک بگیرید. شرکت خدمات فنی لیبل آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی در کلیه مناطق تهران به صورت شبانه روزی می باشد. ما یکی از بهترین متخصصان لوله بازکن هستیم و با کمک دستگاه های مخصوص لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها مانند لوله بازکن فنری ، گرفتگی را برای شما باز می کنیم و

ما هزینه لوله بازکنی را با هزینه اتصال با شما محاسبه می کنیم. در صورت بروز مشکل در گرفتگی لوله ها با ما تماس بگیرید.

https://barchasb.net/tehran/shahrak-e-vali-e-asr/

تظرات ارسال شده